dijous, 8 de maig de 2008

Convergais

Em sap greu haver-me aprimat. Podria haver creat un lobby dins de Convergència per al dret a seure en dues cadires i a tenir un càrrec i un sou per a cada galta i condició, com a polític i com a gras. Seria part d'una minoria a protegir, sobre tot ara que estem a l'oposició.

Motius per a sentir-se perseguit n'hi ha tants com se'n vulgui. Els prims ens dirien que hauríem de pagar més per les nostres camises XXXL. Els nostres bitllets d'autobús haurien de ser més cars, tant per l'espai públic ocupat com perquè, per culpa nostra, els autobusos visiten el mecànic més sovint. Sens dubte també contaminem més, som insostenibles.

Ara que em sembla que ja no soc cap víctima, m'adono que només depenc de mi. La meva vida anterior era més feliç. Ja no em persegueix ningú. Tant fa, crearé un lobby dels que porten ulleres. Sempre trobaré alguna excusa que salvi el poc talent que tinc.
Publica un comentari a l'entrada

L'impost sobre les begudes ensucrades

Diumenge al migdia un equip de TV3 ens va visitar a la botiga, Volien saber la nostra opinió sobre l'impost nou afegit a les begudes e...