George Best

George Best, de 59 anys, un llegendari futbolista nord-irlandes del Manchester United, va morir divendres passat. la cosa no tindria mes importancia si no fos perque el futbolista va ser considerat el cinque beatle, tot i no ser de Liverpool, i un icone de la revolucio dels seixanta. George Best -alcoholic, faldillaire i perseguit sempre per la justicia- sera recordat tambe per unes frases sensacionals:

"Diuen que he dormit amb set Miss World. No es veritat, nomes van ser quatre. Amb les altres tres no em vaig presentar".

Despres d'una transfussio de sang per al transplantament de fetge: "he estat alla durant deu hores i he pres 40 pintes de cervesa, he batut el meu record previ per 20 minuts".

Sobre David Beckham: " No sap xutar amb l'esquerra, no sapd donar un cop de cap a la pilota, no sap regarejar i no marca gaire gols. Per la resta, esta be".


Us penjo l'obituari del "The Times" i aquest link a la seva pagina

2 comentaris:

Anònim ha dit...

KConstato que la teva immersio en la cultura popular britanica progressa adequadament.

Alguna cosa a dir del nou lider Tory, en David Cameron. En saps res de les seves experiencies amb estupefaents_

Jesús Cardona ha dit...

Van ser forca comentades dos mesos enrera, quan es va fer la primera tria, sobre tot arran de les insinuacions de David Davis. Sembla ser que nomes va ser un pecat de joventut. Fins a on tinc entes els laboristes no n'han fet sang.

S'ha comentat molt mes que no es del gust de la senyora Thatcher.

Tinc el blog abandonat, tinc anotacions fetes, quan pugui les anire penjant.

Incerta glòria de Joan Sales.

De jovenet pensava que era un llibre religiós i m'atreia i em feia por  "... La set de glòria es fa, en certs moments de la vida do...