Tevetrés em posa del revés

Quin horror, ja hi tornem a ser! Arreu on vagis, a una carpa o a una terrassa o a qualsevol bar tornen a sonar els espantosos ritmes anomenats llatins (?), O tempora, o mores!

Ara acabo de veure un anunci corporatiu de TV3 que fa la pinta que serà la falca o la cançó de l'estiu. A ritme de rumba o d'alguna cosa semblant, al bell mig d'una urbanització tot just asfaltada on hi viuen els paràssits de les juntes de compensació que esperen que l'Ajuntament els pagui les voreres, s'escolta la veu d'una noia amb dialecte de Pedralbes, aquell que es pronuncia tot enganxant la llengua al pal·ladar, i diu: "tevetrés em posa del revés!" Justa la fusta! Quin empatx de creativitat tripartita, no ho podrem suportar.

6 comentaris:

C. ha dit...

El món s'està "Bisbalitzant", Jesús!! Ara, que jo del "ritmo sabrosón", ja en començo a estar una mica tip.

Jesús Cardona ha dit...

ep!! què vol dir aquesta frase d'en Desclot "Gràcies, Teresa, ja vaig entenent què és innovador i agosarat... Que us faci la cançó de l'estiu David Bisbal i així Buenafuente i Julia Otero estaran més contents i podrien plantejar-se no abandonar la casa...". Què hi tens alguna cosa a veure amb tot plegat?

Jesús Cardona ha dit...

Teresa, avui he fet una cosa encara pitjor... he anat a veure "Lost in translation"... Ara el que fare serà llegir aquell rosari de comentaris que tenies al post dedicat al cul de la Johanson. Per cert, la noia de les enquestes li dóna mil voltes a l'Scarlett

tina vallès ha dit...

Doncs jo diria que qui diu "TV3 em posa..." és un home, eh. I no sigueu així, que si diu tevetrés i no tevetrès és per fer-ho rimar amb revés! La-po-e-si-a, la-po-e-si-a! :)

tina vallès ha dit...

Perdó, ahir vaig tornar a veure el p... anunci i també surt amb la veu d'una dona... Quant falta perquè s'acabi l'estiu a tevetrèssss????

Jesús Cardona ha dit...

Be, TV3 ha de "posar" a tots els gustos, homes i dones... ;)

Si sou servits

Feia anys que no sentia l'expressió "si sou servits". La diu la persona que comença a menjar al qui té al costat i no menja. A...