1. Seguim amb la revista de premsa. Enllaço aquest gran article del dia 2 d'Anna Grau publicat a l'Avui, of course, sobre la celebració del primer de maig a Madrid.


2. Cada dijous la Fundació Catalunya Oberta posa les coses al seu lloc. És el dia que envia el seu butlletí electrònic


3. Futbol anglès, encara? Dimarts passat vaig sentir llàstima de constatar que els equips anglesos que triomfen a Europa han desistit del tradicional estil. L'eficàcia del Liverpool i del Chelsea a Europa és incontestable, com també ho és que els que es mantenen fidels, el Manchester United, o els que apliquen la filosofia versallesca, l'Arsenal, tan sols ornen la llista honrosa dels eliminats abans d'hora.

El que sí em fa por és que el joc cientifista de Mourinho i Benítez buidi els estadis al mateix ritme que de ben segur ompliran les vitrines. Que les graderies estiguin buides a Itàlia no em fa res, però a Anglaterra no, si us plau.

Per cert, que s'acabi d'una vegada aquesta rucada del format de lliga i que tornin les eliminatòries directes des d'un bon principi. No vull avorriment fins al mes de febrer a la Copa d'Europa!

2 comentaris:

Jesús Cardona ha dit...

:-) sense vicis no és pot ser virtuós! He pensat alguna vegada de fer un blog futbolaire. A partir de la temporada que vé escriuré un post sobre futbol cada dilluns.

Laia ha dit...

Jo en principi buscava la "oda a la pàtria Bonaventura Carles Aribau" pel google, he accedit a una de les pàgines que sortien al llistat i posava: obres i seguidament tot un seguit d'obres i autors després hi havia un apartat: llibres amb pàgina i un altre que posava:Blogs i...El ribot, Jesús Cardona!!jaja que bo! i res, que he decidit deixar-te aquí la meva petjada;) Doncs res Jesús, a viure! BARÇA CAMPIÓ! ué!

La cultura la fas o te la fan

Article publicat a la revista Tot Molins L’altre dia em vaig sorprendre donant copets a la taula amb els dos dits índex a ritme de reggaeton...