Carod, Anasagasti i els blogs

Llegeixo a e-noticies un fet historic: el president d'Esquerra Republicana ha contestat en una roda de premsa unes critiques que el senyor Anasagasti escrivi en el seu blog.

No m'interessa comentar la discussio. Aquest post d'Anasagasti ha estat enllacat en molts blogs i fins i tot jo l'he rebut per correu e. Crec que es historic perque em sembla que es la primera vegada que un politic contesta un article d'un blog durant una roda de premsa. No deien alguns que la bloguesfera es una cosa endogamica freaky? Be, potser no deixara de ser-ho pero es la constatacio que el senyor Carod llegeix blogs i ha fet un servei inestimable a la causa bloguesferica, s'enten.

*No escric des del meu ordinador si no des d'un que no te el teclat adaptat a l'ortografia catalana. Per tant, es normal que hi hagi mes faltes ortografiques que les habituals.

3 comentaris:

Toni Ros ha dit...

Et sona bé bloguesfera????

Per què no dius catosfera?

Jesús Cardona ha dit...

Senyor tonibanez, el senyor Anasagasti es basc, oi? doncs seria "bascesfera". I sobre el mot "catosfera" amb el qual voste espera obtenir un lloc a la historia, doncs que vol que li digui, en cap moment fa indicar que es refereixi als blogs, nomes a l'esfera catalana. N'hi ha tantes, d'esferes al pais!

miquel ha dit...

No t'embalis, Jesús.

En primer lloc, Carod respon el que diu un altre polític, el que menys interessa és que ho faci a partir del que AnaSagasti hagi dit en un bloc. Ja se sap que qualsevol polític aniria fins on fos per justificar-se o -ara que s'acosta Nadal- per portar la bona nova. Ja fa temps que els diaris -els germans grans- parlen de la importància dels blocs i els seus periodistes o assimilats en tenen.

En segon lloc, els blocs dels polítics -o dels que sigui- que només escriuen i no comenten no té res a veure amb l'endogàmia dels blocs. No queda constància que els polítics trepitgin altres blocs. No sé si se m'entén. No diré que sigui un argument a favor o en contra, és una visió, una constatació.

En tercer lloc, una qüestió tècnica: m'adono que escric bloc i no blog, no ho faré més.

Que consti, Jesús, que t'entenc.

Incerta glòria de Joan Sales.

De jovenet pensava que era un llibre religiós i m'atreia i em feia por  "... La set de glòria es fa, en certs moments de la vida do...