Els dogmàtics pseudo-progres

L''organització del Fòrum 2004 ha afirmat avui que "en cap cas la informació transmesa pels sindicats" UGT i Comissions Obreres sobre les condicions laborals dels treballadors "s''ajusta a la realitat".

Les organitzacions sindicals han denunciat ahir la "improvisació" i el risc de "precarització" dels empleats. També han destacat que "se''ls exigeix flexibilitat total" quant horari, torns de vacances, nocturnitat i dies festius alterns "sense contrapartides econòmiques".

El Fòrum 2004 ha contestat en un comunicat que "ja s''han establert els canals de comunicació corresponents amb el col·lectiu del personal d''acolliment per treballar conjuntament en la resolució d''aquelles qüestions i suggeriments que se''n vagin produint com conseqüència del seu treball al Fòrum".

Això em recorda l'anècdota que un amic m'explicava de la Facultat de Periodisme als anys de la transició. Es veu que un grups de periodastres del Diari de Barcelona, entre ells el dogmàtic Sopena, va presentar-se a la Facultat per a demanar la solidaritat dels estudiants en vers la vaga que uns periodistes havien convocat. Llavors s'aixecà un espavilat i va dir: "Solidaritat amb qui? Si quan vaig anar a fer pràctiques al vostre diari em vau tractar com un esclau! I no la direcció, si nó vosaltres, els periodistes!" El dogmàtic Sopena va quedar callat amb un pam de nas.

Incerta glòria de Joan Sales.

De jovenet pensava que era un llibre religiós i m'atreia i em feia por  "... La set de glòria es fa, en certs moments de la vida do...