Desorientació de les esquerres

Un bon amic d'esquerra -bastant mes gran que jo, vull dir que ja votava el 1980- m'envia un correu e. Comenta l'actualitat política catalana. Està decebut. Diu que despres de tants anys de pujolisme no podia esperar una cosa aixi: la manca de conviccions, el nul interes del PSC per al pais, no tenir gent preparada, un president que ha governat a base de singlots, cap projecte diferenciat, la inexperiència d'ERC, l'espanyolisme del PSC, etc. Ell va estar anys i panys en contra d'en Pujol i la politica de "lluna nova, peix al cove". i aquesta és la que s'ha tornat a imposar. no sap si és pitjor un govern tripartit amb Montilla o un de convergent.

2 comentaris:

Laia ha dit...

ara que em començo a endinçar en el món adult i a les pròximes eleccions ja em toca votar em passa una cosa semblant...no sé quin dels partits és pitjor!

Dessmond ha dit...

Tingues compassió del teu amic. Ha de ser dur per ell! I per la resta...el panorama és galdós.

Si sou servits

Feia anys que no sentia l'expressió "si sou servits". La diu la persona que comença a menjar al qui té al costat i no menja. A...