Mr Floid

Dissabte vaig anar a tallar-me el cabell. Tenien als prestages una ampolla de massatge Floid. Feia temps que no n'havia tornat a veure i em va fer gracia i vaig demanar tambe per afaitar. L'olor de Floid l'associo als diumenges quan l'avi s'afaitava i en acabat me'n posava una mica al coll i al clatell.

Treballava a la barberia una noia que devia ser la jove, la filla o una neboda del barber. Vaig tenir sort i em va atendre ella. Un cop afaitat va preguntar quin after shave volia. Va posar cara estranya quan vaig dir-li l'eleccio. Vaig posar el cap ben enrera i el coll ben estirat per rebre la moixaina. Res, va deixar l'ampolla sobre el taulellet perque em servis. Ella pensava que era un gest de deferencia i la meva mirada no devia ser massa explicita. Vaig quedar-me amb les ganes.

En sortir, l'alacantina, reblant el clau, va exclamar quina olor mes dolenta! Ai, aquestes insensibilitats femenines, en questions liriques no pots para la galta dues vegades!



Darrers blogs linkats:

L'estrany


Free thoughts


Fora d'hores


Jordi Xucla

La cultura la fas o te la fan

Article publicat a la revista Tot Molins L’altre dia em vaig sorprendre donant copets a la taula amb els dos dits índex a ritme de reggaeton...