Nicolau Casaus

*Actualitzacio de dilluns, 13. M'hauria agradat que la web del FC Barcelona n'hagues dit alguna cosa.

El gran Nicolau Casaus compleix avui 93 anys. Aquest home em recorda els presidents del sentru del meu poble: burgesos, lleugerement liberals, gens dogmatics, amb una visio practica de les coses no apta per als savis-rucs , una mica tossuts, sentimentals, bona gent que tant els podies veure quadrant els numeros com escombrant i recollint cadires un cop acabat el ball.

Ahir la seva filla explicava a Mundo Deportivo com es troba l'exvicepresident del Barca i que de tant en tant fuma un puro, la qual cosa ja no es pot fer des de que Laporta es el president.

A Infoesports hi trobareu un video.

La cultura la fas o te la fan

Article publicat a la revista Tot Molins L’altre dia em vaig sorprendre donant copets a la taula amb els dos dits índex a ritme de reggaeton...