Que Braveheart ens il·lumini

Ja tinc dia de sortida, serà dilluns que vé dia 5. Malgrat que m'interessava més la city entre les cities, la millor oferta de moment és la de Glasgow. Londres haurà d'esperar.

Si no hi ha res de nou, escriuré el proper post des d'Escòcia. Mentrestant us deixo amb aquest comentari a un post del 9 de gener que ahir em van enviar. És fantàstic que comentin post endreçats temps enrere. Així que, gràcies, anònim lector!

Apa, siau!


Sí com lo taur se'n va fuit pel desert
quan és sobrat per son semblant qui el força
ne torna mai fins ha cobrada força
per destruir aquell qui l'ha desert,
tot enaixí em cové llunyar de vós,
car vostre gest mon esforç ha confús:
no tornaré fins del tot haja fus
la gran paor qui em tol ser delitós.


Ausiàs March (29)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Què, com et va per terres escoceses? Els primers temps un es troba sempre una mica desubicat, després millora. Al final si t'hi quedes molt temps ja no saps on et trobes més bé, si a casa o a fora.
Mary Lee

Anònim ha dit...

Mary, em sembla que aquest xicot o està ubicant-se del tot (espero que encara no vagi amb faldilles de quadros, però) o se'ns ha perdut pel camí.
Jesús, ¿que hi ets? ¿Que no hi ha cibers a Glasgow? Ja veus que et trobem a faltar, la Mary i jo.

Si sou servits

Feia anys que no sentia l'expressió "si sou servits". La diu la persona que comença a menjar al qui té al costat i no menja. A...